Wspólnie z firmami tworzymy efektywnie działający system zarządzania doświadczeniami Klientów.
Przykładowe działania w przypadku CX dla B2B z wykorzystaniem oprogramowania Cemantica:
Prowadzimy warsztaty podczas których, przygotowujemy pracowników do aktywnego wspieranie idei CX w firmie.
Przykładowe tematy omawiane podczas warsztatów:
Anna od ponad dwóch dekad doradza przedsiębiorstwom na rynku B2B. Jej działania koncentrują się na kreatywnym wykorzystywaniu wartości leżących po stronie Klientów. Projektuje procesy Customer Engagement zawsze stawiając Klienta w centrum strategii biznesowej. Specjalizuje się w badaniach Głosu Klienta (Voice of the Customer) oraz zarządzaniu wiedzą związaną z Klientem (CKM). Jest współautorem koncepcji modelowania kompetencji marketingowych organizacji.
Customer Experience traktuje jako całościową i bardzo praktyczną koncepcję podejścia do roli Klienta w organizacji. W pełni zgadza się z P. Druckerem, który już w latach 60’ ubiegłego wieku powiedział, że “w organizacji najważniejszy jest Klient”. Podążając za swoim mentorem dodaje, że Customer Experience Management to droga do wprowadzenia tej mądrości w życie.
Janusz posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji Firma-Klient w relacjach B2B. W szczególności w organizowaniu i prowadzeniu międzynarodowych negocjacji, projektowaniu rozwiązań biznesowych i logistycznych. Kierował międzynarodowymi zespołami managerów w wysoce innowacyjnych organizacjach. Ma doświadczenie w projektowaniu i urynkowieniu produktów innowacyjnych.
Od ponad dekady zajmuje się rozwijaniem innowacyjnych produktów bazując na koncepcji współtworzenia z klientem. Swoje doświadczenie korporacyjne i pasję innowatora w ostatnich latach wykorzystał do realizacji programów angażujących klientów w działalność firm. Jest współautorem koncepcji modelowanie kompetencji marketingowych organizacji opartych o zapewnienie wartości dla klienta. Obecnie jest skoncentrowany na rozwoju oraz wdrażaniu programów CX w polskich firmach.